popular post

Ahad, 4 Mei 2014

# kecewa dengan jerawat muka yang teruk

tiada siapa yang mahukan muka hodoh kan? walaupun kita ne manusia biasa dan bukan siapa-siapa pun di mata dunia,akan tetapi penampilan itu sangatlah penting bagi setiap orang. tak kira lelaki ataupun wanita. Di sini saya ingin kongsikan rasa kecewa dan rasa gembiranya. costemer saya sendiri yang dah cuba supplement vitamin c plus dlm masa 3 bulan sahaja...

masuk ke alam remaja memang menyeronokkan.pemakanan tiada batasan,lagi-lagi yang dah bekerja...masuk je time gaji, apa lagi shopping la kan hehehe.tiada kata lain layan snek n kfc.dari situ timbulnya pemakanan yang kurang sehat dan lambakan toksin dalam badan.lagi-lagi minuman berperasa yang tinggi kandungan gula.lagi la tak elok kan ?

berbalik kepada cerita costemer saya ne ,kalau di tengok muka tu memang kesian sangat-sangat.sedih pun ada.ye la kan kita pun ada perasan juga kan.walaupun muka tak teruk macam tu.


. 


Dah bermacam-macam vitamin C yang costemer ne makan.dah berlambak-lambak dia oder vitamin C melalui On line.termasuk beli kat farmasi.pun tetap tiada perubahan.hati mana yang tidak kecewa kan.jika anda di tempat seperti ini pasti anda pun sedih.costemer saya ne memang dah berputus asa dan menangis tengok muka jadi cam ne.nak berdepan dengan orang ramai pun rasa malu.nak keluar ke kedai depan rumah pun terpaksa tempek bedak tebal-tebal.


Mengapa Vitamin C shaklee lebih berkesan dari Vitamin C yang lain. sebab '' sains pembebasan berterusan secara semulajadi '' vitamin C telah direka oleh Shaklee.Setiap tablet Vitamin C mengandungi 1.5 hidangan setiap buah termasuk kulitnya ( 500mg ) dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut je dalam tubuh kita setiap jam.Ujian kelinikal telah membuktikan Vitamin C di dalam 2 tablet Vitamin C Shaklee ( didalam jurang masa 5 jam ) mampu kekal di dalam plasma darah kita selama 24 jam.setiap table mengandungi 120mg bioflavonoid ( 25% dari bioflavonoid ,diextrak dari kulit buah ) yang juga di kenali sebagai Vitamin C complax.ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan Vitamin C didalam tubuh kita.melegakan inflamasi menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.





ini adalah hasil selepas mengamalkan vitamin C plus selama 3 bulan.nampak kan perbezaan.tiada lagi ketulan jerawat yang merosakkan penampilan wajah.



sesiapa pun yang memiliki wajah cam ne mesti kecewa dan berputus asa.semangat dan keyakinan menjadi kekuatan bagi costemer saya...bila dah nampak perubahan sikit demi sikit..costemer saya nekat teruskan pengambilan Vitamin C.

ini adalah komen pertama beliau.terharu bila bagun pagi wajah nampak cam comel je...hehehe.




ini adalah komen beliau yang ke dua yang nyata berpuas hati sanagt-sangat.siap datang rumah lagi beli vitamin C.risau katanya bila stok Vitamin C dia dah nak habis..

nak tau kenapa dia risau ? dulu bila makan terpaksa kena pantang? mengalahkan orang tengah pantang bersalin la pulak hehehe.nak makan kacang pun kena pantang.lau tak nak jerawat naik tinggalkan kacang terus.padahal kacang tu penyedap mulut.rugi lau tak makan.satu lagi nak makan ayam pun kena pantang juga katanya hahaha...sapa yang boleh tahan tengok ayam KFC.

Sekarang costemer saya ne seolah-olah baru terlepas dari sangkarnya.terbang bebas di awangan.napa tidaknya hati sentiasa berlagu-lagu,nak makan apa pun tak yah berpantang dah.ngap je apa-apa yang ada di depan mata.Vitamin C banyak membantu


 



Tadaaaa...ne la hasilnya....wajah terkini hasil penggunaan Vitamin C plus.tak habis sebotol lagi pun...tapi costemer ne tetap akan teruskan pengambilan Vitamin C sampai bila-bila.memang wajib pun kita amalkan Vitamin C dalam kehidupan harian kita.semakin meningkan umur seseorang itu semakin berkurangan lah collagen dalam badan. so..tak nak muka berkedut-kedut sebelum usia,amalkan supplement untuk kesehatan dan kecantikan.gambar ini origenal tau...bukan gambar edit. kalau ada sapa-sapa nak nombor costemer ne saya boleh bagi ,pm je saya hok key aje.........babai..




























Nama ~ norjannah binti paje.
Sid ~ 951040.
FB ~ Www.facebook.com/Jans.azali.
Page ~ https://m.facebook.com/pages/Jans-supplement-shop/185431661618872?id185431661618872&-rdr.
Blog ~ http://jannahdanvita.blogspot.com/2014/04.
Fon ~ 011-21152364

Tiada ulasan :

Catat Ulasan