popular post

Selasa, 8 April 2014

# Mengapa saya jadi ahli shaklee?

Mengapa saya jadi ahli shaklee? Menceritakan pengalaman bersama shaklee memang panjang sangat nk cerita.tak tau nak mula dari mana heheheh....saya tertarik dengan shaklee kerana harganya.ada apa pada harga supplement shaklee? Nak tau kan ..kan..kan....

Pada mulanya saya tertarik dengan harga shaklee kerana masa tu saya selalu oder vitamin C .mula2 makan vitamin C sekadar suka-suka nak jaga kulit.sebab kulit saya ne jenis yang senang berminyak n kadang tumbuh jerawat walaupun tak banyak tapi memberi kesan la juga...yang paling geram tu bekas jerawat.kulit saya ne jenis yg cerah..jadi bekas jerawat ne mengganggu penampilan.biasalah kan wanita semua nak cantik nak kulit bersih,nak tegang n gebus gitu.

berbalik kepada harga pulak.sebelum kenal shaklee saya selalu beli Vitamin C melalui on line.terasa tertipu ,terasa rugi sangat-sangat.tapi nak buat cam mana kan.adat berniaga semua nak untung lebih.masa tu saya beli Vitamin C rm40..30 biji.kalau ikutkan harga vitamin C shaklee jauh lebih murah dari yang saya oder dari on line.harga vitamin C shaklee sebotol baru RM 30 ringgit ( 90 tabs ) harga ahli ,manakala harga runcit RM 37.5 tak termasuk pos.

Nampak kan perbezaan harga on line dengan harga runcit shaklee....dari situlah saya tertarik join shaklee semata-mata nak kan harga ahli yang lagi murah dari harga yang bukan ahli.maksudnya jika kita bukan ahli shaklee kita tidak boleh beli harga ahli.jika dulu pehak shaklee membenarkan yang bukan ahli boleh beli barang ikut harga ahli melalui pengedar shaklee yang sah.akan tetapi ramai  pengedar tidak mengikuti dan mematuhi peraturan yang di tetapkan oleh pehak shaklee.kelongaran ini di tarik balik demi menjaga nama baik syarikat.

Join shaklee mahal?
Mahal ke? Bagi saya daftar ahli Rm75 seumur hidup cukup bebaloi.mengapah saya kata bebaloi,kerana saya hanya perlu keluarkan Rm75 seumur hidup dan tak perlu memperbaharui setiap tahun sepertimana yang di lakukan oleh pengedar2 barangan cosmetik yang lain.selain pendaftaran seumur hidup hanya 75 sahaja.anda boleh mendapatkan semula pulangan duit anda yang 75 itu melalui bonus yang akan di bayar oleh shaklee.

Bagai mana mendapatkan bonus?
Masa mula2 join shaklee saya tak terfikir pun pasal ada bonus.saya join pun sebab nak harga murah ( harga ahli ).. setiap supplement yang kita beli ada poin.dari poin itulah terbentuknya bonus iaitu duit yang akan di masukkan terus ke dalam akaun anda.tak rugi kan join shaklee.sambil2 makan sendiri supplement pun boleh dapat bonus free setiap bulan.

Mana ada bonus free tampa bekerja?
Shaklee ada..tak perlu pun keluar bekerja untuk mendapatkan bonus.jika di lihat dengan mata kasar.bonus hanya untuk yang bekerja.bangkit awal pagi time org masih tidur..balik keja pun dah malam.berlainan dengan shaklee.tak perlu pun keluar rumah untuk jual barang.tak perlu jadi jurujual yang terpaksa ketuk pintu dari rumah ke rumah.berjalan dalam panas tarik.biz kami hanya perlu on line saja.segalanya di hujung jari.cukup mudah bukan nak dapatkan bonus free dari shaklee.sambil2 layan fb,sembang2 gan kawan,sambil2 layan anak,mengurus rumah jadi super mama sepenuh masa.senang-senang dapat free bonus tengah bulan time org lain tengah poket kosong n tengah sesak tunggu gaji hujung bulan.

Kelebihan join shaklee?
Banyak kelebihan join shaklee antaranya.

*Dapat membesarkan anak di depan mata.
*menjimatkan wang ringgit nak bayar pengasuh.
*keselamatan anak lebih terjamin.penderahan pengasuh dapat di elakkan.
*dapat golek2 n bermesra bersama anak2.
*pengurusan rumah lebih teratur.
*yang paling penting ibadah kepada Allah.memudahkan kita menunaikan solat yang wajib.
*bebas dari tekanan hidup majikan,bebas dari tekanan kerja.
*dapat meringankan beban suami.ikhaskan hati nak tolong suami.

lihatlah betapa betuahnya yang join shaklee.betapa beruntungnya mereka yang merebut peluang yang ada di depan mata.tiada paksaan dalam shaklee.saya hanya sekadar berkongsi sedikit pengalaman barsama shaklee.sekiranya anda ingin atau tergerak hati ingin mencuba mengubah ekonomi keluarga saya sedia membantu anda merasai bonus free tengah bulan dari shaklee.

Pm/whsap jan's 011-21152364

8 ulasan :

  1. Jom join shaklee sekarang.Memang sangat2 berbaloi
    http://aizashoppe.blogspot.com

    BalasPadam
  2. banyak manfaat jadi ahli shaklee.

    http://sayangkandiri.blogspot.com

    BalasPadam
  3. Memang best join shaklee...jom..jom...daftar sekarang...banyak bonus menanti anda...
    Http://qasehfirdausshoppe.blogspot.com

    BalasPadam
  4. macam-macam faedah yang kita boleh dapat dengan join ahli shaklee..
    http://farishmomvittashoppe.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. banyak yang best jika join shaklee...

    http://bysyiraishak.blogspot.com/2014/07/cara-jadi-ahli-shaklee.html

    BalasPadam
  6. menyesal join shaklee..apa je yang tak dapat?
    daripada duit cash sampailah melancong!!
    rugi le sapa yg tak join lagi..hehehee

    Live Life to the Fullest

    BalasPadam