popular post

Selasa, 13 Mei 2014

# supplement harian saya

Inilah supplement peneman kesehatan ku. bukan sebab sakit...hidup yang full time membuatkan badan cepat letih.makan pun tidak ikut time.so shaklee banyak membantu.

Esp + chocolate shake mix ~
membantu perutku kenyang berpanjangan.sambil mengelakkan otot mengelebar dek nak slim sebelum raya hehehe..bukan je tuk slim otot terbina kulit pun putih bersih, akar rambut pun sehat je.bak kata pepatah sehat dari hujung rambut hingga hujung kaki.esp adalah sumber protin yang sangat best.

Alfalfa ~
yang ne sangat-sangat penting untuk dalaman saya.habis stok wajib oder dan wajib simpan stok.saya sayang sangat - sangat alfalfa ne berbanding vitamin c.Walau bagaimana pun vitamin c wajib juga untuk wajahku.bezanya habis stok saya tak kesah hehehe.

Vitamin C ~
Saya ambil sebab ada masalah gusi berdarah bila gosok gigi.tu tandanya kekurangan vitamin c.

Herba-lax ~
Supplement terbaik untuk perutku yang buncit.alhamdulillah dapat butangkan semula seluar jeans masa bujang dulu.

Ostematrix ~
Sebabkan saya ne masih lagi menyusukan anak.pastinya memerlukan kalsium untuk mengelakkan sakit belakang yang kronik.dan mengantikan kalsium yang di tarik ketika menyusu.

Zink ~
Terbaik untuk akar rambutku dan menyembuhkan luka-luka di tangan.almaklumla asyik pegang pisau je kat dapur hahaha..lagi-lagi peristiwa yang sangat ngeri bila tangan tersepit pintu kereta.

Peppermint Ginger plus ~
Saya suka rasa peppermint ne yang berangin.rasa sejuk d tekak.sebab salah satu bahan dalam peppermint ne adalah daun pudina.membantu membuang angin dalam badan.sesuai untuk ibu mengandung yang mabuk teruk.

Anda pun mampu sehat dan cantik seperti kami yang mengamalkan supplement shaklee.
Berminat pm jan's 011-21152364







Nama ~ norjannah binti paje.
Sid ~ 951040.
FB ~ Www.facebook.com/Jans.azali.
Page ~ https://m.facebook.com/pages/Jans-supplement-shop/185431661618872?id185431661618872&-rdr
 Blog ~ http://jannahdanvita.blogspot.com/2014/04. Fon ~ 011-21152364

Tiada ulasan :

Catat Ulasan