popular post

Rabu, 4 Jun 2014

# vivix



Satu PENEMUAN REVOLUSIONARI dalam anti-penuaan pada tahap sellular

Setahun yang lalu, Shaklee memperkenalkan Vivix, produk supplemen revolusionari anti-penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap sellular. Lebih 1 juta botol Vivix telah dijual.

Vivix merupakan supplemen anti-penuaan terbaik didunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee Syarikat No.1 supplemen makanan di Amerika.

Didalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan impak kepada empat mekanisma penting penuaan pada tahap sellular.

Semulajadi, Ujian klinikal keatas ramuan utama. Eksklusif untung Shaklee.



4 Mekanisma Penuaan Pada Tahap Sellular

1. Kerosakkan DNA
-Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data geneti, menghasilkan satu "typo"(kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.

Ramuan Vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA.


2.Pengawalan Genetik
-Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi(kemerosotan) umur pada tahap sellular.

Didalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.


3.Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel-Sel
Mitochondria (penjana tenaga) didalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochandria menurun fungsi sel turut menurun.

Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukkan baru) mitochandria untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel.


4. Penimbunan Protin AGE
-Penimbunan berlebihan protin AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakkan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.
Ramuan Vivix adalah 10 kali lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukkan protin AGE.



~ saya akan cuba membantu anda dan mencadangkan supplement mengikut masalah yang anda hadapi.free consultan,bagi customer yang membeli dari saya

Nama ~ norjannah binti paje.
Sid ~ 951040
fb ~ jan's Azali
page ~ jan's supplement shop
Fon ~ 011-21152364

Tiada ulasan :

Catat Ulasan