popular post

Jumaat, 5 Disember 2014

Botox selamat dan halal

   Ramai artis-artis masa kini memilih Botox.mengapa? Semestinya mereka nak kelihatan cantik sentiasa kan.sebab kerja depa ne berjumpa dengan peminat-peminat dan juga wartawan.mesti rasa malau jika wajah berkedut sana sini.jerawat bersepah-sepah,malu la kan bila tak laku sebab tak cantik.itulah lumrah dunia artis,jarang kita tengok artis yang biasa-biasa je kan.rata-rata semua cun melecun body pun menawan walau dah ada anak.biasalah kan orang berduit.buat rawatan sana sini.cucuk sana sini.

  Botox ne memang memberi kepuasan kepada pengguna.walaupun dah berusia tetap nampak awet muda,kulit tegang mengalahkan anak dara.botox ne biasanya paling orang suka cucuk di muka,nak bagi kulit cantik dan tegang.Ia bergantung atas permintaan pelangan.namun bagaimanapun botox ne sebenarnya haram di sisi Islam.kerana mengubah ciptaan Allah .bukan saja haram tetapi bakal memudaratkan diri sendiri.jika tak kena tempat nahasla hasilya.kulit muka akan jadi hodoh macam makluk asing.so katakan tidak pada BOTOX.jangan dekati botox dan jangan amalkan botox.bersyukurlah dengan apa yang sedia ada.

  Anda mahukan botox yang halal lagi selamat.eeemmmm harga pun boleh tahan.harga mampu milik dan menjimatkan.kesan pun tak sampai sebulan dah boleh nampak perubahan.nak tau jenis Botox apa yg paling murah ? Jawabnya Vitamin C plus shaklee. Tak percaya ? Anda harus mencubanya insyallah anda akan jatuh cinta tampa memandang Botox yang cucuk-cucuk tu.
 
  Mengapa Vitamin C plus ?
Setiap tablet Vitamin c plus mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya   (500mg) dan pembebasan 1.5 Vitamin C huah tersebut kedalam tubuh kita setiap jam.Ujian kelinikal telah membuktikan Vitamin C didalam 2 tablet Vitamin Shaklee ( didalam jurang masa 5 jam ) mampu kekal didalam plasma darah kita selama 24 jam.setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid. ( 25% dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah ) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complax.Ia menpunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan Vitamin C didalam tubuh kita,melegakan inflamasi,menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.

P/s : Ambil Vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen.pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.

  Anda mahukan kulit yang lebih up lagi ?iaitu melambatkan penuaan ( garis-garis halus )
Semua orang akan melalui usia tua.tetapi ada sesetengah orang dah tua sebelum usia.dimana silapnya ? Semua berpunca dari persekitaran dan pemakanan.tahukah anda cahaya matahari boleh merosakkan kulit anda.sebelum keluar rumah pakailah pelembab yg boleh menghalang sinaran menembusi kulit anda.apa yang anda harus lakukan untuk mengelakkan timbulnya garis-garis halus ini.bahagian yang paling ketara adalah di bahagian tepi mata betul kan ? Jawapanya Vitamin E complax.

  Mengapa Vitamin E Complax ?
Ia diperbuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum,yang kaya dengan vitamin E diekstrak d-alpa tocopheryl yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E ( Alpha,beta,gama,delta ) ianya adalah vitamin E paling lengkap dipasaran.mengandungi 10 mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E.Memelihara mambar sel-sel darah merah,dan tisu-tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa,kadmium dan mengukuhkan anti-oksida dan melindungi retina.

p/s : 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan,mengurangkan kedut,garis halus, parut, akni dan bintik penuaan ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka ,dada dan otot peha.

  Yakinlah bahawa saya mampu membantu anda secantik artis tampa perlu mencucuk botox yang boleh membahayakan diri anda.sekiranya anda ada soalan atau apa-apa saja yang anda ingin tahu tentang suplement  shaklee ini,anda boleh pm atau whsap jan's 011-21152364

  Akhir kata jangan sesekali mendekati botox.satu cucuk jarum akan membuatkan anda hanyut dengan dosa sepanjang hayat selagi benda itu tida dibuang.lagi perit jika tidak sempat dibuang sebelum ajal menyemput..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan