popular post

Rabu, 3 Disember 2014

Tidak mampu beli supplement shaklee

   Setiap kali ada yang ''PM'' pasti tanya harga ,bila dah tahu harga senyap seribu bahasa.mungkin terkejut dengan harga yang ditawarkan.ada baiknya anda bertanya lebih lanjut lagi mengenai supplement yang anda inginkan.bukan dah tahu harga terus senyap sampai kesitu saja perbualan.

  Setiap bulan shaklee menawarkan harga promo.harga promo tu maksudnya harga lagi murah dari harga biasa.contohla bulan ini sempena penghujung tahun 2014 shaklee menawarkan Vitamin C dan Vitamin E beli 6 percuma 1.dengan pembelian ini anda layak secara outomatiknya menjadi ahli shaklee.jika anda tidak mampu membeli 6 botol sekali.anda holeh mengajak sahabat andai atau keluarga berkongsi membeli mana-mana prodak yang sedang promo.cukup mudah untuk membeli kan.

  Anda inginkan kecantikan tetapi mahukan yang paling bajet dan murah.tidakkah anda terfikir membeli barangan cosmetik atau supplement yang murah dapat menjamin keselamatan kulit anda.so fikir-fikirkanlah kesan yang bakal anda hadapi.jika supplement anda memberi kesan yang cepat dalam masa tiga hari itu tandanya mempunyai bahan beracun dan bahan kimia yang sangat berbahaya dan memberi kesan jangka masa panjang.

  Mengapa harus Shaklee ?
Ini kerana Shaklee mempunyai saintis tersendiri setiap prodak.bukan semua prodak hanya satu orang saintis....saya tegaskan lagi setiap satu prodak ,shaklee sediakan satu orang saintis.satu lagi sebab mengapa supplement shaklee lebih selamat.sebab setiap supplement akan melalui penyulingan berperingkat sehingga betul-betul yakin tiada bahan tercemar dan selamat di bungkus .

  Anda masih tidak mampu membeli supplement ? Walaupun harga tengah promo ?Alasan sebab anda suri rumah dan tidak bekerja.saya juga seorang suri rumah sepenuh masa.bagaimana saya mampu membeli berbotol-botol supplement untuk diri saya dan anak-anak tampa mengusik duit gaji suami? Cukup mudah,buatlah incom melalui internet.anda mempunyai fb ? Buatlah incom melalui fb jadikan fb sumber rezeki anda dari rumah.apa incom yang saya buat ? Semestinya saya jadi Sid shaklee yang berdaftar dan mempunyai Id tersendiri.hasil dari usaha sendiri,shaklee akan membayar bonus setiap bulan.bonus akan terus masuk acc anda.yakinlah shaklee mampu mengubah hidup anda.memberi peluang kepada anda belbagai-bagai tawaran hebat.yang penting kena usaha.tiada usaha maka tiadalah hasilnya.

  Tidak rugi membeli supplement shaklee.selain memberi kesan yang sangat-sangat hebat.menjadikan ada awet muda dan jauh dari usia sebenar.seolah-olah anda telah mendapatkan rawatan kecantikan atau pakai botox.pasti ada yang jelos .percaya atau tidak terpulang pada diri sendiri.saya telah berjaya membantu ramai costemer yang kecewa dengan kulit muka yang penuh dengan jerawat,muka kusam, lingkaran gelap bawah mata...mereka kini lebih yakin dan semangat bila berjumpa dengan kawan-kawan yang lain.salah satu costemer saya sendiri.kerjanya lebih kerap berjumpa orang luar.terasa rendah diri dan malu dengan kulit muka.nak pandang orang tu pun terasa malu dan tiada keyakinan diri.tak sampai sebulan pun costemer ne makan supplement vitamin C dah menampakkan kesan.memang happy bila dapat membantu mereka yang mempunyai masalah diri.

Jika anda berminat menambah pendapatan sendiri atau mempunyai masalah diri atau apa saja masalah yang anda ingin tahu,boleh cll ataa whsap jan's 011-21152364.

Jangan lepaskan peluang merebut harga promo bulan ini.lebih jimat dan berbaloi.
Vitamin C saja pun dah menjimatkan 6 bulan penggunaan.padahal kesan dia pun tak sampai sebulan.anda rasa berbaloi ke tidak ?

Tiada ulasan :

Catat Ulasan